Barista na targi

0
144
Rate this post

barista-na-targi-2Promocja i reklama firmy, oferowanych usług, biznesu to podstawowe z elementów prowadzenia działalności gospodarczej. W dużej mierze powodzenie przedsięwzięcia zależy właśnie od nich. Jednym ze sposobów reklamy i promocji jest uczestnictwo firmy w targach.

Targi branżowe to rodzaj promocji, który daje możliwość bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi kontrahentami i klientami, może być zatem niezwykle skuteczny. Stoisko promocyjne firmy powinno być zatem atrakcyjne, interesujące i przyciągające uwagę. Obecnie materiały i gadżety promocyjne mogą już nie wystarczyć. Bardzo dobrym pomysłem, aby uatrakcyjnić prezentację firmy podczas targów jest oferowanie świeżo parzonej kawy. Barista na targi to rozwiązanie pozwalające na zwrócenie uwagi większej liczby odwiedzających.
Zapach świeżej i aromatycznej kawy podanej z uśmiechem w kubkach z logo promowanej firmy z pewnością będzie powodował pozytywne skojarzenia wśród klientów, a to przekłada się bezpośrednio na wizerunek firmy co powoduje zwiększenie jej dochodów.